פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, התחלתי את לימודיי בפסיכולוגיה ותקשורת בפתוחה. לצערי הלימודים לוקחים לי המון המון זמן וחשבתי לעבור ללמוד פסיכתורפיה / או ריפוי בעיסוק. מאשמח לשמוע את דעתכם בנוגע לרמת הביקוש למקצוע זה, ועד כמה ניתן להסתדר ללא תואר אלא רק אם דיפלומה. כמו כן, אשמח לקבל הפנייה למוסד אשר אוכל לשלב בו לימודי ערב ומשרה מלאה, היות ואין לי את האפשרות הכלכלית להפסיק לעבוד בציפייה לקרוא חוו"ד
קרן | 17:20  12/01/10
היי ענת, ברכות על ביצוע ההחלטה, זו לא החלטה פשוטה ומי כמוני יודעת כמה אומץ זה דורש לעשות מעבר שכזה. אני עצמי לומדת עכשיו ריפוי בעיסוק בקריה האקדמיתך אונו, ומרגישה שאני מאוד, מאוד מגשימה את עצמי. מקווה שזה לא בהתראה קצרה מידי - אבל אני יודעת שביום חמישי הקרוב יש יום פתוח במקצועות הבריאות בקריה האקדמית אונו (דהיינו, ריפוי בעיסוק וקלינאות תקשורת). אם תתענייני לשמוע עוד על המקצוע, את יותר ממוזמנת לבוא לבקר. בהצלחה רבה!
מנהלת הפורום | 10:02  16/01/10
פסיכותרפיה אינו תואר, אלא לימודי תעודה הנלמדים אחרי תואר טיפולי כגון: עו"ס או פסיכולוגיה ורק אחרי תואר שני. לא ניתן ללמוד ריפוי בעיסוק כקורס מקצועי אלא רק כתואר , נסי את המסלולים במכללות אריאל או קריית אונו בתחום של ריפוי בעיסוק ובדקי שם האם יש להם לימודי ערב. בהצלחה
סגור