פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רעות | 12:18  15/02/10
שלום, שמעתי שיש לימודים אקדמאיים לתואר חינוך לאמנות. מה לומדים שם בדיוק ואיפה ניתן ללמוד את זה? תודה מראש. רעות
דליה | 13:41  15/02/10
שלום רעות, ניתן לעשות תואר ראשון B.Ed. באמנות ותעודת הוראה (רב-גילאית - משמע ניתן ללמד בבתי ספר יסודיים ועל-יסודיים). החוג לאמנות במכללת אורנים הינו מסלול לימודים אקדמי המשלב בין תחומי עשייה אמנותיים, עכשוויים ורלוונטיים למתרחש בשדה האמנות, לבין הכשרה להוראת אמנות. ייחודיות התוכנית מתבטאת בשילוב הבין-תחומי בין לימודי האמנות הפלסטית במגוון סדנאות לבין לימודי תולדות וביקורת אמנות יחד עם הכשרה להוראת אמנות בקשת רחבה של גישות והתנסויות מעשיות. את מוזמנת לפנות למרכז מידע והרשמה לקבלת פרטים נוספים: 1-800-30-10-80 בהצלחה! דליה
מיכל | 14:11  18/02/10
היי רעות, בין מבחן לעבודה אני ככה גולשת קצת באינטרנט וראיתי את השאלה שלך וחשבתי שאולי אוכל לעזור לך כי אני לומדת לתואר ראשון בחינוך לאמנות ולתעודת הוראה במדרשה לאמנות, מכללת בית ברל. כמו שאומרים – אין חכם כבעל ניסיון... הלימודים מחולקים בגדול לשלושה תחומים שהם לימודי אמנות מעשית, לימודים עיוניים באמנות ולימודי חינוך והוראת אמנות. בלימודים שלי אני מתמחה בציור ורישום אבל יש עוד הרבה תחומים שאפשר להתמחות בהם כמו פיסול, צילום, וידאו ארט ואמנות דיגיטלית. לי מאוד כיף ללמוד במדרשה לאמנות כי היא אינטימית כזאת וממש כיף לבוא ולהרגיש שאת לא רק עוד סטודנטית כמו כולם, אלא מקבלת יחס אישי ובעצם מרגישה קודם כל שאת אמנית. אני אישית מרגישה שגיליתי המון דברים על עצמי, למדתי לקבל ביקורת בונה ולקחת את זה לכיוון לימוד ושיפור טכניקות הציור והרישום שלי. בקיצור, ממליצה לך בחום להתעניין בלימודים פה. אני חושבת גם שמתוכנן יום פתוח ברביעי למרץ, אז אולי כדאי לך גם לקפוץ לשם ולשמוע יותר. בכל אופן שיהיה המון בהצלחה!
סגור