פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אביבה | 13:00  15/02/10
שלום, אני בת 44, ללא בגרות מלאה ופסיכומטרי. לאחרונה חשבתי ללמוד לתואר ראשון. תואר שאוכל לעסוק בו בעתיד. לאחר ברורים שעשיתי נראה לי שאני מתחברת לתואר בתרבות, יצירה והפקה. אולם, אין לי הרבה מידע לגבי התואר הנ"ל ואני מאוד מלבטת. אשמח באם תוכלי להרחיב עבורי לגבי התואר הנ"ל. איפה עפי ידעתך אפשר ללמוד את התואר הנ"ל? וכל עזרה בנדון תתקבל בברכה. כמו כן אשמח באם ישנם סטודנטים שמכירים ויוכלים לעזור. תודה ויום טוב אביבה
מנהלת הפורום | 22:02  28/02/10
הי אביבה את מנית תחומי עניין ולא שמות של חוגים במכללות ובאוניברסיטאות. התרגום של תחומי העניין שמנית עשוי להיות לימודי תקשרות ותרבות יכול להיות כל הנושאים במדעי הרוח והפקה- יש קורסים מקצועיים בתחום של הפקה או הפקה במסגרת של לימודי קולנוע או תקשורת. מציעה לך לקחת שנתון של מכללה או אוניברסיטה ולקרוא על חוגים במדעי הרוח ועל תקשורת ולבחון האם את מתחברת לתחומים אלו.
הילה | 09:30  07/03/10
הי אביבה אני לא יודעת איפה את גרה אבל אם אני זוכרת נכון במכללת ספיר יש מסלול בדיוק כזה הילה
סגור