פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום! אני בת 23 וכרגע בשלהי שנה א' של לימודי פסיכולוגיה ותקשורת באוניברסיטה העברית. ברור לי כי שנה הבאה לא אמשיך בפסיכולוגיה בגלל שלא ממש הסתדרנו, היא ואני, ועל אף שלימודי התקשורת די מעניינים אצטרך להתחיל משהו חדש במקום פסיכו' כי תקשורת זה רק דו-חוגי (כלומר הארכת הלימודים בשנה נוספת). הבעיה היא שאני נמשכת מאוד ללימודי עיצוב, וגם יש כישרון בנושא, אך מפחדת לנסות מהחשש שזה לא יילך, כמו הפסיכולוגיה (גם כפי שהבנתי יש בבתי הספר המובילים דרישות "ייחודיות" ויחס תואם לתלמידים). בסופו של יום אני צריכה להחליט ממש בקרוב אם לא להמשיך שנה הבאה ולפנות למכינות לעיצוב או אם להמשיך באונ' העברית, ואני נקרעת בין הרצון לחשש וכל הקשור בזה. מה אתם ממליצים לעשות? בתודה מראש :)
סגור