פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אשמח למענה לשתי השאלות שלי: 1. למיטב הבנתי, המלגה ניתנת מטעם משרד הבריאות, אז מדוע ראיתי שהיא מחולקת רק ללומדים בבתיה"ס לסיעוד של הכללית (דנה, מאיר וקפלן)? 2. מה טיבו של קורס התמחות? ומה זה"קורס על בסיסי", שראיתי פה התייחסויות אליו? הרי המסיימ/ת את לימודי ההסבה לאקדמאים יכול/ה להתחיל לעבוד כאח/ות. האם קורס התמחות גם משפר את תנאי השכר והקידום או פשוט מאפשר להתמחות בנישה ספציפית? תודה מראש! :)
ליליאנה ליליאנה | 10:30  20/02/11
1. המילגה של 80% אכן ניתנת על ידי משרד הבריאות וזה מתקיים בכל בתי הספר בהם מתקיימת תוכנית הסבת אקדמאים. כל מי שרוצה ללמוד באותה תוכנית, יכול לקבל את המילגה (לא רק בכללית). לככלית יש מילגות נוספות. 2. אחיות מוסמכות בעלות תואר אקדמי יכולות ללמוד לימודי המשך המקנים גם התמחות בתחום ספציפי וגם מעניקות גמול השתלמות. למשל קורס טיפול נמרץ, חדר ניתוח, מיילדות, רפואה דחופה ועוד הרבה נושאים. הקורסים האלה נקראים "התמחות מוכרת בסיעוד" או "קרוסים על בסיסיים".
אני רוצהה לדעת מה הדרשות:כדי להתקבל לשםם. ואם יש העדפהה מתקנת לעולי איתיופיההה אשמחח שתיצרו איתי קשר כדי שאוכל בהקדם האפשרי להירשםם ....תודהה !
סגור