פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
האם מוסד מסויים נחשב ליותר יוקרתי משאר המקומות? אני מאוד ארצה לעבוד בחו"ל בהמשך ורציתי לדעת איפה עדיף לי ללמוד כדי שהתואר שלי יהיה נחשב גם בעולם! אני מאוד מתלבטת בין אדריכלות באוני` ת"א או בטכניון ואם ללמוד עיצוב אופנה בשנקר. האם איפה שלמדתי ישפיע אחר כך גם בארץ?
אפרת | 14:06  24/09/09
תעשי לעצמך טובה מאוד גדולה ותלמדי בחו"ל. ספרד, איטליה , הונגריה וכו יש המון מוסדות שגם שכה"ל מאוד זול.. מעבר לזה הלימודים לאדריכלות מעבר לים, יותר איכותיים, * הייתי מציעה לך עוד דבר- ללכת למסלול הנדסאים, את מסיימת תוך שנתיים וחצי ויכולה לעבוד בארץ, ולחתום על מבנים עד 4 קומות... ובחו"ל תוכלי לעשות השלמה, כאשר מכירים בשנתיים מתוך השנתיים וחצי שלמדת.. כך גם יהיה לך יותר קל להגיע למקומות עבודה במדינות שאת מעונינת.. ורק עוד משהו, יש גם לשנקר בי"ס להנדסאים לאדירכלות ולעיצוב פנים.
SUNR | 10:04  30/12/09
אני ממליץ על כהן שיש כהן שיש למטבחים יש להם חנות בבת ים ויש להם אתר אינטרנט: WWW.HOFEN.CO.IL הפלפון שלהם: 0523404040 פשוט אני חייב להמליץ עליהם כי הם כ"כ יעילים ואדיבים פשוט תותחים ברמות הגבוהות, חברה צעירים ומאוד זריזים תוך 24 שעות מדדו והתקינו ורואים שהם ממש מקצועיים העבודה יצאה ברמה גבוהה מאוד יש להם גם טלפון במשרד להזמנות: 039526387 אגב המחיר היה ממש טוב וגם הם עשו לי ב 12 תשלומים שווים בקיצור לא סתם טרחתי לכתוב עליהם כי הם באמת שווים את זה הלוואי שכל בעלי המקצוע שעבדו בביתי היו כמו שיש כהן שיש למטבחים
סגור