פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
אני סטודנט שנה ג' לעיצוב פנים במכון הטכנולוגי חולון, רציתי לדעת האם יש מוסד כלשהו שאפשר לעשות בו תואר שני באדריכלות לאחר לימודי עיצוב הפנים, אם לא האם יש בחו"ל ומהם תנאי הקבלה לשם... אה וכמובן כמה שנים. תודה!
היי זיו, עד כמה שידוע לי לא ניתן ליצור מעבר המשכי מתואר בפנים לתואר שני באדריכלות. יש תארים רציפים (ראשון ושני באדריכלות) וייתכן וינתנו פטורים בחלק נרחב מאותם טכנים שלמדת כאן לגביי מספר השנים וההתייחסות ללימודים קודמים ישתנה בין מוסד למוסד. כדאי להצביע על יעד בחו"ל ומשם להתחיל לברר אתה מוזמן לפנות אלינו לפרטים מעמיקים יותר ב 1800360366 בהצלחה מיכל טל, ראש חוג מכינה סטודיו 6b
לילך כהן | 09:02  01/11/09
בטח שישנו תואר שני באדריכלות לאנשים עם תואר ראשון בכל מקצוע אחר, עם עדיפות למקצועות העיצוב. אני אישית ביררתי על ארה"ב, שם יש אחד כזה באוניברסיטת קולומביה, ועוד אחד במכון פראט, שניהם נותנים תואר M.Arch אחרי 3 שנות לימודים.
סגור