פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
שלום, רציתי לדעת מהו תיק העבודות?(מעבר לכך שזוהי עבודה שצריך להגיש) איך עושים תיק עבודות?,איך מגישים אותו?,על מה הוא צריך להיות?, ומהם כל הפרטים שצריך לדעת כדי שיצא תיק העובודות הטוב ביותר כדי להתקבל לעיצוב אופנה במקום מובחר.. תודה-רבה ויום-טוב!!!
שלום, תיק עבודות הוא סדרה של עבודות המציגה את יכולותיך הרעיוניות והטכניות ומצביעה על הפוטנציאל שלך להצליח בתחום העיצוב. ערך מוסף הוא שסדרת העבודות תספר משהו עליך , על אופייך ואופן חשיבתך. אופן ההגשה שלו פתוח ומשתנה לפי רצונותייך לפרטים נוספים את מוזמנת לפנות ל1800360366 בהצלחה מיכל טל, ראש חוג מכינה בסטודיו6b
עדי | 09:56  04/03/10
אני לא צריכה לתפור בגדים בשביל תיק עבודות? מספיק רק רישומים? כי אם כן יש לי המון רעיונות, אני אוכל למלא שני תיקי עבודות :)
סגור