פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
דליה | 11:23  29/09/09
אני מעוניינת ללמוד לתואר ראשון אדריכלות ועיצוב פנים אבל יש שמועות שאין עבודה בתחום אני רוצה מקצוע פרקטי מבחינה כלכלית ותעסוקתית. שמעתי כבר את המשפט " אם את טובה יש עבודה" אבל אפשר להגיד את זה על כל תחום וגם אין לי מושג אם אני טובה זה פשוט מקצוע שמעדנייו אותי?! שאלה נוספת: יש הבדל בין אדריכל ארכיטקט?
היי דליה, אדריכל זו המילה העברית וארכיטקט זו אותה מילה רק בלועזית אין תואר אקדמי הנותן הכשרה גם באדריכלות וגם בעיצוב פנים. תואר באדריכלות הוא תואר בן 5 שנים העוסק בקנ"מ רבים של סביבת האדם, מתכנון אורבני ועד תכנון של וילה. תואר בעיצוב פנים הוא תואר בן 4 שנים המתמקצע בקנ"מ אינטימי יותר. תחומי העיצוב והאדריכלות לעולם יושפעו מהמצב הכלכלי. וגם זה נכון לרוב המקצועות בעולם. לכן אמליץ ללמוד מקצוע שמרגש ומעניין אותך כי אין לדעת מה יהיה בעוד 4-5 שנים לאחר סיום הלימודים. כדי לדעת אם מקצוע מסויים מתאים לך אין דרך טובה יותר מדרך ההתנסות והחוויה. מכינה טובה נותנת מענה לנושא זה. את מוזמנת לפנות אלינו ב 1800360366 בנוסף - שוחחי עם סטודנטים שלומדים תחומים אלה, גשי למוסדות עצמם והכנסי להגשות חושי את האוירה וזה עשוי לעזור בהחלטה בהצלחה מיכל טל, ראש חוג מכינה בסטודיו 6b
מיטל | 20:49  16/06/10
"find a job you love and you'll never work a day in your life" ובתרגום חופשי: מצאי את העבודה שאת אוהבת ולעולם לא תעבדי יום אחד בחייך... (הכוונה כמובן שבגלל שאת אוהת את העבודה לא תרגישי שאת עובדת אף יום כי בכל יום את נהנת מחדש...) בקיצור - שבי עם עצמך וחשבי על תחומים שונים שאת אוהבת וסנני מבינהם דברים שלפעמים נמאס לך מהם או שלא מעניינים אותך - ותראי איזה מקצוע נשאר. זה המקצוע שלך!!! בהצלחה!
סגור