פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
נטלי | 19:21  29/09/09
האם זה טוב ללכת למכינה לעיצוב?מהי המכינה הכי טובה?
אפרת | 14:50  06/10/09
חשוב ללכת למכינה לעיצוב אם את רוצה להבחן למקומת היוקתיים בארץ.. כמו שנקר או בצלאל.. מעבר לזה אני הייתי במכינה של קונספט-פפריקה.. עם מרצה אחד בלבד שקראו לו גיא.. ופשוט זה היה אחד הדברים הגרועים.. עזבי את העובדה ששילמתי כמעט 10 אלף שקל למכינה הזו.. המרצה לא עזר לי בדבר, לא נתן ביקורת, וההרגשה היתה שהוא עושה את זה בשביל הכסף.. מעבר לזה כשביקשתי עוד הסברים ויותר ביקורת, לא קיבלתי ממנו שום כלום, חוץ מזילזול... מה שכן, המכינה עזרה בריכוך לכניסת שנת הלימודים הקרובה.. בהתחשב בעובדה שלא למדתי, ולא הייתי בכיתה 7 שנים... אך לא הייתי משלמת עשרת אלפים שקלים בשביל זה... חשוב לקבל המלצות על המקום בו את רוצה ללמוד, ורק מחברים!!! לא מאנשים שאת לא מכירה...
לילך | 16:37  15/10/09
ניתן לעשות מכינה לעיצוב במכללת קווים. למכללה 4 מרכזי לימוד ברחבי הארץ. פרטים נוספים באתר http://snipr.com/sid8e
נועה | 08:58  24/11/09
בגדול רצוי שתלכי למכינה בכל הקשור לעיצוב. כך את מגיעה עם תיק עבודות מוכן - זו בעצם המטרה ויש לך בעצם אפשרות ופור על כאלו שצריכים להתחיל מהתחלה. לא מדובר ב לימודי עיצוב גרפי אלא באדריכלות או עיצוב אופנה זה מתבקש. בכל אופן זו דעתי האישית בלבד.
סגור