פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
עומר | 08:55  26/10/09
הייי סיימיתי לפני כשנה ללמוד עיצוב אופנה ,פתחתי עסק ועסקתי בזה.. כיום מאוד מתחשק לי להרחיב אופקים וללמוד בנוסף קנינות ואולי להתברג בחברת אופנה . שאלתי היא היכן ניתן ללמוד קנינות באזור המרכז (רצוי תל אביב ) האם כדי ללמוד במכללה העיסקית של איגוד לשכות המסחר? האם זה יתמקד בעיקר בקנינות אופנה ? או שמה כדאי ללמוד בסטודיו 16-23 ,ששם הקורס מתמקד בעיקר בקנינות אופנה אשמח לשמוע את דעתך או אפילו לקבל מעט אינפורמציה לגבי מקומות נוספים...
שני | 09:52  04/03/10
אם את מתכוונת להתמקד בקניינות אופנה ספציפית אז כדאי שתלכי על הקורס בסטודיו 23 שם מתמקדים באופנה יותר... שם תוכלי לקבל ידע נרחב בתחום שלך שזה יתרון ענק.
סגור