פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
אני סטודנטית,צריכה להגיש מחקר על כל מה שקשור בבניה שסמוכה לנהרות, מעיינים, נחלים וכו' במטרה להתחיל פרויקט שסמוך לירקון. המטרה לראות אם הבניה מתייחסת לאיזור המים, מבחינת גישור,מה קורה עם הסביבה, יתרונות וחסרונות אשמח לקבל עזרה עד מחר
ליהיא | 09:40  06/12/09
להיכנס לפורום של יורם קראוס והוא נותן טיפים ועצות מהי בנייה ירוקה, ובנייה בסמוך למעיינות ומקוואות מים טבעיים. יש מה ללמוד בסוגייה זו ואני הייתי מחפשת בגוגל מחקרים שנעשו בתחום , אפילו ברמה העולמית לאוו דווקא בארץ.
מיכל | 15:29  21/03/10
תודה לך ליהיא, האמת שהנושא הזה באמת מאוד מעניין אותי ונכנסתי לפורום של יורם קראוס כמו שייעצת וקראתי עוד חומרים על הנושא ודעות של אנשים. אני חושבת שזה מקסים שיש אנשים שבאמת חשוב להם והם עושים עם זה משהו ולא רק משחררים סיסמאות לאויר העולם. אני גם רוצה להיות אחראית על פרוייקטי בנייה ירוקה..
סגור