פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
אני מעוניינת ללמוד עיצוב פנים. אבל אני רוצה מסלול ערב שאוכל לעבוד תוך כדי הלימודים. לימודי תעודה- הבנתי שיש מסלולי ערב של בערך שנה שבסיומם מקבלים תעודה של מעצב פנים- השאלה היא מה ניתן לעשות עם התעודה? במה אפשר לעבוד אם יש לי רק תעודה? ולמה שיקחו אותי לעבודה אם יש מעצבי פנים עם תואר? לימודי הנדסאי- מלבד ההבדל שהנדסאי יכול לחתום על תוכניות עד 4 קומות ומעצב עם תעודה לא יכול לחתום- איזה עוד הבדלים יש? אם אני אעשה את לימודי התעודה- אוכל להשתלב במקצוע טוב? עם משכורת טובה? או שאהיה כאילו "פחותה" מאלו שעשו תואר או הנדסאי? אשמח אם תוכלו לעשות לי סדר בבלאגן...
יוני | 19:35  25/07/10
לגבי השאלה שלך ניתן לקבל קצת פרטים כאן, יש לי מאמר טוב על לימודי אדריכלות.
יש הרבה מידע על לימודי אדריכלות ועיצוב פנים ברשת, אז כדי לנסות. וגם ממליצה לך לגלוש לפורומים של סטודנטים שלומדים או סיימו את לימודיהם בתחום , בטח יש להם מה להגיד.
מעיין | 14:54  04/10/10
אני חשבתי להתחיל ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים. לא מזמן השתחררתי ואני בין היתר מחפשת מקומות ללמוד בהם, אשמח לשמוע על מוסדות לימוד כמו בצלאל,שנקר וכדומה. מה הם התנאי קבלה? המסלול עצמו? תודה ראש
בת אל | 09:19  06/10/10
האם אני יכולה להוציא תעודה בתעשייה וניהול ומשם להמשיך ללימודי אדריכלות? אני מתלבטת כבר כמה שבועות לגבי העניין, האם לעשות זאת או שמא להיות הנדסאית תעשייה וניהול למרות שאני אוהבת מאוד את תחום האדריכלות.
be arch | 06:52  10/10/10
אלן בת אל. נשמע שאת סגורה על לימודי תעשייה ולניהול (למרות שלא ציינת למה), אבל פחות על לימודי האדריכלות. אמנם תעשייה וניהול ואדריכלות יכולות להתחבר יחדיו למקצוע, אבל רק בהמשך הדרך.ל טעמי, יש מקום להתייעץ עם אדריכל, או לחפש מקום שיסביר לך מהו המקצוע, ותוכלי לבדוק אם יש לך הרצון והיכולת להתמודד עם המקצוע הזה. ברוב הפעמים, מכינות לאדריכלות מספקות תשובות טובות לשאלה זאת. נסי לחפש לעצמך מכינה קטנה או איש מקצוע בחיפוש ברשת, או אפילו בפייסבוק. בהצלחה.
סגור