פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אתי | 10:43  19/06/10
שלום רב , ראשית ברצוני להביע את הערכתי הרבה על תשובותיך המעמיקות בפורום. אני בת 42 עוסקת כבר שנים רבות בתחום הנה"ח ואני מעוניינת לעשות הסבה מיקצועית וללמוד נוטורפתיה .ראיתי את רשימת הקריטריונים לבחירת מכללה ואני מתכוונת להיעזר בה. רציתי לשאול אני גרה קרוב למכללת וושינגטון האם ידוע לך האם הבוגרים מועסקים האם המכללה נחשבת מכללה טובה ? אילו מכללות כדאי לי לבדוק באיזור שלי ולעשות בחירה נכונה לעתיד ולא רק להתחשב בימקום הגיאוגרפי של המכללה. תודה .
גיל וינבאום | 15:36  20/06/10
שלום אתי, אני שמח כי את בחרת ללמוד נטורופתיה, מקצוע שהוא גם דרך חיים. רבים וטובים שעוסקים במקצועות שעיקרם עבודה מול מחשב, בוחרים ללמוד כקריירה שנייה תחום טיפולי שמעורבת בו אינטראקציה עם אנשים. המכללה שציינת היא אחת מהמכללות המוכרות ע"י האגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה הוליסטית, כך שתוכנית הלימוד בה היא מבוקרת. אני לא מכיר בוגרים של המכללה ולכן אין בידי את האינפורמציה לגבי אחוז המועסקים של בוגריה. אך באופן כללי יש מקומות תעסוקה לבוגרי התחום. אני מאמין שאם תלכי לפגישות ייעוץ במספר מכללות (לא להתעצל !!!) ותיצמדי לכללים שפירטתי כאן, בהמשך הפורום- את תעשי בחירה שקולה ומושכלת. ב-ה-צ-ל-ח-ה! מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור