פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אלי | 15:53  26/10/10
רבות מהשאלות על הנטורפתיה עוסקות באופציות העבודה שיש בשוק למסיים את הלימודים או שאלות ספציפיות בקשר ללימודי הנטורפתיה אך מעיוני בפורום לא מצאתי שאלה שאותי די מטרידה השכר. רובנו בחרנו ללמוד את המקצוע מתוך אהבה אך השאיפה היא גם כמובן להתפרנס ובכבוד ולכן לשכר שמרוויחים יש חשיבות רבה ולשאלתי(אשמח לקבל נתונים אבסולטים ולא אמרה שכמובן נכונה שטובים יכולים להתפרנס בכבוד): מה השכר לנטורפת שעובד בקופת חולים? מה השכר של נטורפת שעובד בבית טבע? מה השכר של נטורפת שעובד בקליניקה פרטית(כמה עולה טיפול ממוצע? נטורפת שהוא מורה בתחום כמה מרוויח? נטורפת שמשמש כיועץ בחדרי כושר כמה מרוויח? אשמח לקבל נתונים מספריים משום שנתונים אלו יכולים לעזור לרבים כמוני לגבי התלבטות שלהם ולגבי הנתונים יכולים להכריע את הבחירה בין נטורפתיה לבין מגמות לימוד אחרות ברפואה המשלימה.
גיל וינבאום | 15:41  27/10/10
שלום אלי, השכר בקופות חולים הוא 70 ש"ח לטיפול והשכר לטיפול באופן פרטי נע בין 200-300 ש"ח. אם הבדל של עשרה שקלים לטיפול לכאן או לכן הם אלה שקובעים את תחום הלימודים שלך- כנראה שבחרת ללמוד תחום לא נכון. לימודי רפואה משלימה בפרט וכך גם כל התחום הטיפולי הם בנוסף למקצוע שמתפרנסים ממנו יפה מאוד גם שליחות וגם דרך חיים. עליך ללמוד מקצוע שאתה אוהב ומתחבר אליו. אם תלמד מקצוע שכזה- תהיה מצטיין וככזה תהיה בעל מקצוע מעולה והפרנסה לא תהווה בעיה בעבורך. אם תבחר מקצוע עפ"י מחירון השכר- קרוב לוודאי שלא תהה מרוצה אף פעם. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור