פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
יפעת | 10:44  16/06/09
שלום לכולם! אני סטודנטית שלנה א' בביולוגיה. נרשמתי לתואר אך ורק מתוך כוונה להתקבל לתוכנית הארבע שנתית. שאלתי היא: הבנתי שיש אופציה לעבור מביולוגיה לרפואה ויש אנשים שעשו זאת. האם זהו ההליך הרגיל של פסיכו' ובגרויות? או שיש משהו נסתר?
ד"ר גבע שחר | 12:31  21/06/09
שלום רב.. אני ממליך לך לבדוק ולשקול גם את האופציה של תכנית 4-שנתית לרפואה בחו"ל. באוניברסיטה לרפואה בקטוביץ , פולין קיימת מאז שנת 1995 תכנית 4-שנתית לרפואה בשפה האנגלית המיועדת למעשה לסטודנטים בעלי תואר ראשון במדעי החים. התכנית זהה ומתואמת לתכנית ה-4 שנתית לרפואה באוניברסיטאות לרפואה בארה"ב . רוב הסטודנטים הם מארה"ב וקנדה ומשנת הלימודים הקרובה ישנם גם סטודנטים מישראל. האוניברסיטה מיוצגת בישראל ע"י חברת MSIP ומידע נוסף תוכלי למצוא באתר הנציגות שכתובתו : www.msip.org.il בברכה ד"ר שחר
שלום מנסיוני סיכויי הקבלה מביולוגיה לרפואה אינם גבוהים. אני ממליץ לך לבדוק את הסיכויים ובמקביל לבחון את האופציה של לימודי רפואה בחו"ל בברכה
סגור