פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
שלום,שנים שאני צמא לתחום הרפואה ומעוניין לאתגר את עצמי בלימודים של ממש בנושא הנ"ל.לפני הצבא הייתי מתנדב במד"א 3 שנים ראיתי מחזות התנסיתי בכל מיני תרחישים וזה פשוט הגניב אותי הלהיט ושבה אותי!.יותר מאוחר עם גיוסי הייתי חובש קרבי וגם בצבא התחום היה קרוב לליבי.אני רוצה ללמוד רפואה בכל מחיר ובכל דרך אפשרית אני לא רואה את עצמי לומד משהו אחר מלבד זה.אם בתור חובש חשתי סיפוק,לעניות דעתי אני ארגיש עוד יותר אם אלמד רפואה ב"ה.הדרך עבורי להתקבל ארוכה מאוד את זה אני יודע אני צריך לשפר פסיכומטרי ולעשות כנראה מכינה אך אני לא יודע אם יש דרכים לאו דווקא קצרות אך מדוייקות וטובות כדי להתקבל לרפואה בדרך שאולי לא חשבתי עליה כמו להתחיל תואר ראשון בביולוגיה או במקצוע אחר ולהמשיך משם לרפואה.אני ממש הייתי שמח להתייעץ עם רופא או עם סטודנט לרפואה שיודע את כל שלבי הקבלה מהרגע הראשון ההתחלתי שהוא חשב ללמוד ומה יש וצריך לעשות בהמשך(מכינה ציון פסיכומטרי בגרויות וכד').הלוואי שמישהו מוסמך יוכל להדריך ולהכווין אותי כי אני ממש מרגיש שזהו ייעודי!אני חייב לציין שאני מוכן להשקיע את כל כולי למען מטרה זו ויש לי מוטיבציה כבירה ללמוד רפואה.
רותם,25 | 12:15  23/09/10
יש לך במקרה מסנג'ר?אני חושבת שאוכל לעזור לך קצת עם הנושא [ביררתי המון לגבי לימודי רפואה] רותם
אסף | 10:18  24/09/10
אשמח מאוד אם תנדבי לי מעט מן המידע שברשותך אין לי מסנג'ר אבל אני פותח את המייל כל יום אם זה יכול לעזור במשהו..
רותם,25 | 10:58  24/09/10
פשוט רציתי שננהל שיחה רציפה אם יהיו לך שאלות.תוכל לשלוח לי שאלות או כל דבר rotem2721@gmail.com . חג שמח!
אסף | 11:29  24/09/10
בכיף אם היה לי אז באמת שהיה עדיף אבל תודה רבה על כל מקרה.. אני אשלח לך הודעה כבר חג שמח!
אסף | 11:47  24/09/10
קודם כל סתם בשביל ההתעניינות,את גם בשלבים שלפני כל הקבלה הרישום או שכבר נכנסת ללימודי רפואה ואם כן אז איפה.. תיהיי מוכנה כי אני אשאל המון שאלות אז אני מראש מתנצל אם אני אחפור.. אני בעקרון רוצה לדעת מה עשית ואיך...למי פנית ..אני בימים הקרובים מתחיל לשבת ב"ה חזק על אנגלית שזה האלף בית להתחלה נראה לי ויותר מאוחר אני רוצה לעשות פסיכומטרי שני כי בראשון לא צלחתי..אין לי ממוצע בגרויות היסטרי על אף שהייתי תלמיד די טוב ובגלל זה יש לי עבודה מוכפלת אבל זה לא מה שמרתיע אותי..ובלי להשוויץ..אני יודע שאם תינתן לי ההזדמנות להיכנס ללימודים הללו אין מצב בעולם שאני לא אקרע את עצמי כדי להישאר וכדי לסיים
ד"ר כהן | 21:30  23/09/10
שלום אתה מוזמן ליצור עימי קשר בכל עת moshe@medicaldoctor.co.il 0545255177 בברכה ד"ר משה כהן
סגור