פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
אבי | 21:20  06/07/09
שלום, לאחרונה קראתי מספר כתבות על מצב תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בארץ, על כך שחלק גדול מהבוגרים לא מצליחים למצוא עבודה בתחום, ואלה שכן, מתקיימים ממשכורת רעב! עד כדי כך..מה שהיה מוזר לי בכתבות האלה, זה שלא צויין פעם אחת על כאלה שסיימו ללמוד וניסו את מזלם בחו"ל, שם המצב הרבה יותר טוב. אני מעוניין ללמוד את מקצועות הקולנוע והטלוויזיה, אבל יותר את הפאן הטכני. אני לא רואה צורך בלימודים של 4 שנים שרובם עיוניים גם ככה...יש מה שנקרא הנדסאי קולנוע וטלוויזיה שזה רק שנתיים ובאמת נותן לך את הכלים הטכניים. השאלה שלי בעצם היא האם זה כ"כ תלוש מהמציאות שישראלי שסיים ללמוד, ייקח את הדברים שלו, יטוס ללוס אנג'לס למשל, וינסה למצוא עיסוק באחד מן האולפנים הגדולים (מNBC למשל לטלוויזיה, ועד יוניברסל), זה דבר שהסיכויים שלו ממש נמוכים? עד כדי כך שאף אחד לא מנסה את זה? כאילו כל הסטודנטים האלה, רואים שלא הולך להם פה, המצב כאן על הפנים, תנסו במקום אחר שם הרבה יותר טוב..זה ממש מוזר לי ואולי אני מפספס כאן משהו כי אני גם מתכנן ללמוד קולנוע ובסופו של דבר לא לעבוד בארץ, אלא בחו"ל. תודה רבה, יום נעים.
מנהל פורום | 11:48  11/07/09
היי אבי מתוך הידוע לי. ישנם המון המון ישראלים שעובדים בכל האולפנים בעולם. אתה פשוט לא שומע עליהם כי הם לא כוכבים הוליוודים. מי שנמצא בצד השני של המצלמה בקושי יודעים עליו. כך שהכל אפשרי ותלוי במידת חוזק המרפקים שלך ובמוטיבציה. בהצלחה
סגור