פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
שלום רב, אני בעלת תואר ותעודת הוראה בחינוך המיוחד. אני מעוניינת בהמשך ללמוד תראפיה. ברצוני לדעת האם נכונה הטענה (שנאמרה לי במכללת קיי) כי אם אלמד תעודת הוראה באומנות שלשמה אני צריכה השלמת 42 ש"ש אקדמיות, בעתיד יתאפשר לי להתקבל ללימודי תראפיה, משום שהשעות הנ"ל מקבילות למכינה לאומנות? כיצד מחושבות השעות הנדרשות ללימודי התראפיה לעומת השעות האקדמיות ? תודה מראש, ורד
אם את רוצה ללמוד תראפיה באמנות אז למה את צריכה להוציא תעודת הוראה (ועוד נוספת) באמנות.. ?! למה לא פשוט ללכת להשלים שעות התנסות באמנות – זה בטח יהיה יותר קצר וגם תיהני יותר מהתכנים (הרי את תחום ההוראה את כבר מכירה וזה בכלל לא העיסוק שנדרש ממך בתראפיה..). אני במקומך הייתי הולכת למוסד שמלמד תראפיה באמנות ושואלת שם. אולי למדרשה לאמנות בבית ברל – שמלמדים גם תראפיה באמנות וגם הוראת אמנות – הם בטח יתנו לך הסבר מה שקול למכינה באמנות ואם את באמת צריכה תעודת הוראה נוספת.. לי נראה שממש לא (דעתי).
הסיבה היא פשוטה: את לימודי תעודת ההוראה משרד החינוך מממן ולימודי מכינה באומנות-לא! תודה, בכל אופן.
מנהל פורום לימודי אמנות | 15:22  14/06/12
אין צורך בתעודת הוראה
סגור