פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שני ירו | 09:24  20/03/14
לא הצלחתי להתקבל למשפטים בעברית אבל התקבלתי לחיפה. מה התנאים והסיכויים למעבר בשנה ב לעברית? לפי מה שהבנתי התואר משם הכי נחשב.. (יש לי ממוצע בגרויות מעל 100 ו640 בפסיכומטרי)
מנהל פורום לימודי משפטים | 16:28  23/03/14
לגבי ציונים קונקרטיים לא ניתן מראש לדעת כיוון שכל שנה זה משתנה מעט ובכל מקרה מדובר על מספר בודדים אם בכלל שעוברים. זה לא תלוי רק בציונים אלא גם בכמה נרשמו מראש למשפטים, כמה פרשו אם בכלל וגם שאלה של מדיניות של המוסד באותה שנה. השאלה היא למה לעבור? אתה כבר תראה שאחרי שתלמד שנה במקום נתון, תכיר חברים, תיצור לעצמך קבוצות לימוד, ועוד לא כל כך פשוט לוותר על זה רק בגלל שכביכול האוני' העברית נחשבת יותר. להתחיל מאפס במקום חדש זה לא פשוט וגם לא כדאי. המקרים המקובלים שעוברים זה מהמכללות אל האוניברסיטאות ופחות בין אוניברסיטאות. בכל מקרה, אני לא סבור כך. כלומר, קשה לי לראות בשוק העבודה דהיום שמי שמגיע מהעברית מועדף במידה בולטת על פני בוגר חיפה. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור