פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
רותם | 15:39  31/03/14
היי, אני רוצה להירשם השנה ללימודי משפטים ואחרי בדיקה של כמה מכללות נשארתי עם המכללה למנהל ועם שערי משפט. אני ממש מתלבטת בין שתי המכללות. אשמח אם מישהו יוכל להמליץ או לתת חוות דעת על אחת המכללות תודה :)
מנהל פורום לימודי משפטים | 15:58  31/03/14
בדר"כ רצוי לקפוץ לכל מוסד לימודים ליום שלם ולהיכנס לכמה שיעורים, לדבר קצת עם סטודנטים וכד' כדי לקבל תחושה מקרוב. שימי לב שמדובר במכללות שאינן קרובות מבחינה גיאוגרפית וגם זה שיקול. אם את גרה באיזור השרון שערי משפט יכולה להיות אופציה אבל קחי בחשבון את הנסיעות ולעיתים מגורים במקום רחוק (עלויות, עלויות) ולעיתים הלימודים משלבים עבודה וכדאי ללמוד במקום קרוב יחסית. מלבד זאת, ככלל יש לשים לתנאי הקבלה השונים בין המכללות. המכללה למנהל דורשת תנאי סף גבוהים יחסית למכללות אחרות בארץ ולכך יכולה להיות השפעה על ההמשך, כאשר ישנם מעסיקים שחשוב להם שמוסד הלימודים של המתמחה שלהם יהיה בעל דרישות קבלה גבוהות כי זה יכול להעיד לשיטתם על יכולות טובות וגבוהות יותר. אבל כמובן זה לא מחייב והרבה תלוי בסטודנט ומבחינת ההתמסרות שלו והחריצות שלו. למשל במכללה למנהל: ישנם שורה של פרויקטים כולל בינלאומיים בכיוונים שונים. תחרויות בארץ ובחו"ל, סמסטר קיץ מקוצר בחו"ל, קליניקות שונות ועוד. אני מניח שגם בשערי משפט. ככל שתאפשרי לעצמך להיחשף לעוד כיוונים רק תשתפרי מבחינת היכולות שלך וזה דבר מאוד חשוב. כאמור ממליץ לנסוע לכל מקום ולבדוק את הדברים מקרוב. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור