פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
היי שמי עופר אני בן 24, אני מאוד מעוניין ללמוד משפטים אך אין לי בגרות במתמטיקה ואני שמתי לב שזה פשוט נורא נורא מקשה עליי להתקבל לכל מקום בארץ באשר הוא. יש לי ציון פסיכומטרי של 630 שזה יחסית בסדר. אך אני נורא מתלבט מפאת אופציות של זמן. האם לגשת למכינה קדם אקדמאית באוניברסיטת תל אביב? האם לפנות לדרך אחרת? איזה אופציות בעצם קיימות בפני? אשמח אם תוכלו לשתף אותי במה שאתם רואים לנכון במצב הספציפי שלי לאור הניסיון האישי שלכם או היכרות אם אחרים שהיו במצב הזה. תודה רבה.
מנהל פורום לימודי משפטים | 22:22  27/06/15
שלום רב. אם אינך מעוניין לעשות בגרות במתמטיקה הדרך הרווחת היא לעשות אחת מהמכינות הרבות שמציעות בעיקר מכללות תוך שאתה מוודא כמובן שמדובר במכינה ייעודית שתאפשר לך על סמך ציוני המכינה לנסות להתקבל ללימודי משפטים. מצד שני אם מדובר רק בבגרות אחת במתמטיקה, לא בטוח שכדאי מכינה כי בסך הכל יש ציון פסיכומטרי לא רע. האם בדקת אם אחת המכללות שמעניינות אותך סיטואציה בה תעשה בגרות במתמטיקה (נגיד אפילו 3 יח"ל) בציון מסוים ותוכל על סמך הפסיכומטרי להתקבל לשם? או שאתה מביא בחשבון שאולי במכינה תשפר גם על הדרך עוד כמה ציונים וזה עוד יותר ישפר את הסיכויים להתקבל למקום אליו אתה שואף? מציע לברר במקום הרלוונטי מה הדרך היעילה ביותר. לכל מכללה יש מרכז רישום מסודר בו יוכלו לנתח ולסייע לך למצוא את שביל הזהב. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור