פורום לימודי פסיכולוגיה - לקריאה בלבד

בהנהלת: פרופ' ארנון לוי   |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום פסיכולוגיה תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? תנאי קבלה, שדרוג בעבודה? מה אפשר לעשות עם התואר? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
פרופ' ארנון לוי

פרופ' ארנון לוי פסיכולוג קליני, פסיכואנתרופולוג ומאמן אישי. לשעבר יו”ר האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, מייסד האיגוד הישראלי לאימון פסיכולוגי ,סגן נשיא בחברה הבינ"ל לאימון בגישת Coaching Psychology

 
אריק | 12:03  23/01/11
קראתי על חוג חדש שנפתח במכללה למינהל, אך בגלל שזה חוג חדש אני קצת חושש מרמת הלימודים. אני אשמח לשמוע קצת מידע על מוסד הלימודים, על הרמה במכללה למינהל. בנוסף, אני אשמח לדעת מיהו זה שקובע את תכני הלימוד בחוג ? ראש החוג ? אדם מוכר בתחום הפסיכולוגיה ?
נועה לביא | 11:59  24/01/11
אריק, החששות מובנים. אך בראש החוג עומד פרופ' יהושע צאל. פרופ' מאוניברסיטת ת"א שישב שנים בועדות הקבלה לתואר שני שם. הוא בנה את תכנית הלימודים של החוג. תכנית הלימודים שלנו אמורה להכשיר את בוגריה לכל מסלולי התואר השני ואמורה לסייע להם לדעת לבחור באיזה מסלול הם מעוניינים ע"י חשיפה נכונה והדרגתית לכל תחומי הפסיכולוגיה. אתה מוזמן להגיע ליום הפתוח שלנו ב 18/2 החל מ 9:00 להיפגש עם ראש החוג וסגל המרצים.
לימור | 18:43  24/01/11
החששות שלך במקום. לגמרי.
דן | 10:17  25/01/11
ממש אין ממה לחשוש, במכללה למנהל תמיד קיבלו אישור על כל תואר שפתחו שם. תבדוק
לימור | 11:45  25/01/11
צר לי , אבל את טועה ומטעה. זה שמדובר בחוג חדש לא אומר שמדובר במשהו "חדשני" או ניסיוני". כמי שנרשמה לתוכנית הזו ולאחר שהייתי בפגישה עם היועצת, אני יכולה לומר שאני רגועה לחלוטין. צוות המרצים וראש החוג בראשו הינם מרצים וחוקרים ותיקים באוניברסיטאות בארץ ובחו"ל. ראש החוג הינו מומחה בעל שם עולמי בתחום הפסיכולוגיה הקוגניטיבית . דווקא התרשמתי שהתוכני ת הזו הולכת להיות תוכנית שעיקרה מצוינות , תוכנית מאתגרת שלוקחת את הטוב מהעולם האקדמי הקיים בתחום ואף משפרת אותו. כדאי לבדוק לפני שמצהירים הצהרות.... בהצלחה!
לימור | 18:18  08/02/11
אין מה להתרשם. הבחינה האמיתית היא בחינת הזמן. מניסיון החיים שלי, יש בדרך כלל פער בין הצהרות ודיבורים, והדרך שבה אנשים מציגים את עצמם, לבין המציאות. רק לאחר מספר שנים ניתן יהיה להעריך.
לימור | 08:15  10/02/11
באופן עקרוני אתה צודק אבל אני חושבת שהמכללה למנהל בהחלט הוכיחה את ההצהרות שלה לאורך השנים - ולראייה בתי ספר מובילים במנהל עסקים, תקשורת ומשפטים ועוד...
סגור