מנהל שיווק הוא אדם בעל אחריות גדולה מאוד. כזה שאחראי לא רק על הפצת שם הארגון בציבור אלא גם על תדמיתו ופרסומו. לאפקטיביות של עבודת מנהל השיווק, להצלחת הפרויקטים שישיק ולבחירות שיעשה לאורך תפקידו יש השפעה מכרעת על כל אגף בחברה.
מוסדות הלימוד מקיימים היום מסלולים רבים של לימודי שיווק, כשאחד הפופולאריים ביותר הוא זה המציע לימודי שיווק וניהול לתואר ראשון, או בהגדרתו הרשמית: לימודי מנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום. זהו תחום שנמצא תחת המגמה של לימודי מנהל עסקים וכלכלה, ונמשך שלוש שעד ארבע שנים.
המסלול הניהולי מציע לסטודנט נושאים כמו אנגלית לתפקיד ניהולי, קבלת החלטות ברמה הניהולית, התמודדות ותפעול משאבי אנוש, יסודות כלכליים וכלכלתה של ישראל, ניתוח שוק והתנהגות הצרכנים, יסודות עולם השיווק, פרסום, יחסי ציבור ומכירות, פעולות שיווק מקוונות, יצירת מותג ושיווקו, סגנונות שיווק ועוד.
כפי שניתן לראות, לימודי שיווק וניהול כוללים גם עיסוק בכמה מהתחומים החשובים והרלוונטיים ביותר לעולם השיווק: לימודי שיווק ופרסום, לימודי שיווק ומכירות והשילוב בין יחסי ציבור לשיווק. בוגר המסלול הניהולי לשיווק יקבל את כל ההכשרה הדרושה, שתקנה לו ראייה מרחבית ומדויקת של הסביבה השיווקית.
המוסדות המציעים היום את המסלול הניהולי ללימודי שיווק הם: הקריה האקדמית אונו, המרכז האקדמי למשפט ועסקים, המרכז האקדמי כרמל, המרכז ללימודים אקדמיים, מכון לנדר והמכללה האקדמית עמק יזרעאל. לבוגרי לימודי שיווק בתחום הניהול מובטחת עבודה מרתקת ומאתגרת, בכל גוף או ארגון הזקוקים למומחה בתחום.
בעל חשיבה שיווקית? מעוניין להיות אחראי על מחלקת השיווק בארגון גדול? למד באתר iLimudim עד על לימודי שיווק