ההתמחות בשיווק מוצעת לסטודנטים כבר במהלך התואר הראשון, שם הם יכולים להבין כיצד מנהל יכול להשתמש בכלים שיווקיים כדי לייעל את עבודתו ולהיטיב עם הארגון בו הוא עובד. זהו המסלול המכשיר מנהלי שיווק, אנשי מרקום, תקציבאים וקופירייטרים.
במהלך התואר השני של לימודי מנהל עסקים ושיווק, הרמה עולה לרף גבוה עוד יותר. בוגר המסלול הזה יידע כיצד לנהל את פיתוחו של מוצר חדש, איך לגבש אסטרטגיה שיווקית שתתאים לחברה המעסיקה אותו ואיך, בפועל, לשווק את אותה חברה ואת מוצריה לציבור הרחב בארץ ואף בחו"ל.
מי שיבחר לשלב במהלך לימודי מנהל עסקים התמחות בשיווק לתואר שני, יצטרך להציג למוסד הלימודים תעודת תואר ראשון כמובן. עם זאת, התואר הראשון לא חייב להיות דווקא במנהל עסקים אלא גם בכל מקצוע אחר. לבוגרי התארים מעולם הכספים (חשבונאות, מנהל עסקים, בנקאות וכדומה) יהיה המעבר לתואר השני במנהל עסקים פשוט יותר.
במהלך התואר השני במנהל עסקים המשלב התמחות בשיווק, יזכו הסטודנטים בהתנסות מעשית נרחבת לצד החומר העיוני. כך, הם יוכלו לדַמות סיטואציות עסקיות ושיטות שיווקיות שיתאימו להתנהלות נכונה במסגרתן, ניתוח אירועים שקרו בעבר, סדנאות והרצאות מטעם גופים ואנשי מקצוע בכירים מעולם השיווק.
סטודנטים לתואר שני מנהל עסקים שישלבו במהלך לימודי מנהל עסקים התמחות בשיווק ייהנו, כאמור, מביקוש רב. מעבר לזה, מובטח להם כמעט בצורה אוטומטית תפקיד בכיר בארגון גדול. כל חברה המכבדת את עצמה זקוקה למוחות שיווקיים חריפים, ובוגרי תואר שני בתחום נחשבים לאיכותיים ביותר.
מחפש תואר שני עם הבטחה גדולה לעתיד? שלב במהלך לימודי מנהל עסקים התמחות בשיווק ותגיע רחוק. את כל המידע על התואר תקבל באתר iLimudim
בוא לשאול ולהתייעץ בפורום מנהל עסקים