NETWORKING עם החברים החדשים ללימודים

NETWORKING עם החברים החדשים ללימודים

קמפיין חדש של המסלול האקדמי עושה שימוש ברשתות החברתיות ומאפשר לסטודנטים הטריים NETWORKING ממוקד


 המסלול האקדמי המכללה למינהל, המכללה הראשונה והגדולה בישראל, ממשיך להעצים את נושא ה -NETWORKING , ערך מרכזי שמלווה את המכללה משך שנים ושעד היום יושם בעיקר על הסטודנטים הקיימים והבוגרים. לראשונה מעלה המכללה קמפיין לסטודנטים העתידים להתחיל את לימודיהם האקדמיים בשנה הקרובה (תש"ע), ומציעה להם אפשרות להכיר את חבריהם העתידיים ללימודים - דרך פייסבוק, טוויטר או בבלוג – וליצור עימם קשר עוד לפני ששנת הלימודים החלה.

 הקמפיין החדשני יאפשר ל-4000 הסטודנטים- לייצר לעצמם רשת חברתית תומכת, עוד לפני היום הראשון ללימודים -  ולהגיע אליו מעט יותר נינוחים. הקמפיין, שיעלה תחת הכותרת "לעשות NETWORKING עם החברים החדשים עוד לפני תחילת שנת הלימודים", יופיע בצורת באנרים, המזמינים את הסטודנטים החדשים של המסלול האקדמי המכללה למינהל, להקליק ולהיכנס לאתר אליו ניתן להירשם על בסיס החוג או בית הספר אליו נרשם הסטודנט, להעלות  את דף הפייסבוק האישי שלו, ובנוסף גם את הטוויטר או הבלוג האישי. לאחר ההרשמה יוכל הסטודנט לעתיד לצפות בתמונות פייסבוק של סטודנטים נוספים ולהחליף עמם מידע, התייעצויות וכד'. ההרשמה לאתר סגורה לסטודנטים שנרשמו ללימודים בשנה הקרובה בלבד.  

 הנרשמים לאתר יזכו גם בקופון לקפה ומאפה, בו יוכלו להשתמש ביום הראשון של שנת הלימודים האקדמית. ביום זה יוקם בקמפוס המכללה בראשון לציון מתחם קפה גדול ומפואר בלעדי לסטודנטים שנרשמו לאתר, שם גם יוכלו לראשונה לפגוש את חבריהם לספסל הלימודים ולאתר גם מחוץ לגבולות העולם הוירטואלי.

 הקמפיין, בהיקף של כמיליון ש"ח ובאמצעות משרדי הפרסום מקאן דיגיטל ויהושע, יעלה ב-16 לאוגוסט, באתרי לימודים ובאתרים ynet walla, msn, google,, ספורט 5  וכמו כן ברדיו- כמשחק נטוורקינג בתוכנית הבוקר של טל ואביעד ברדיו תל אביב ובתחנות הרדיו האזוריות, ויימשך עד ל-18 באוקטובר, יום פתיחת הלימודים במסלול האקדמי המכללה למינהל. 

 זוהי אינה הפעם הראשונה שהמסלול האקדמי המכללה למינהל עושה שימוש ברשתות החברתיות בקמפיינים שלו – בחודש מאי השנה השיקה המכללה קמפיין בשם "סטודנטים פותחים את הפה" אשר התבסס על קשר בלתי אמצעי שיצרו מועמדים ללימודים עם סטודנטים במכללה, באמצעות רשתות חברתיות.

 לדברי סלעית גרניט, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל "שוק ההשכלה הגבוהה נעשה תחרותי ורווי משנה לשנה. הסטודנטים לעתיד הינם לקוחות אינטליגנטיים ומחקרים שערכנו מוכיחים כי הם נוטים לקבל את החלטת הרישום לאחר בדיקה, המתבססת על חווית הלימוד העתידית.  לכן החלטנו למקד את התקשורת השיווקית שלנו פעם נוספת – בבניית תשתית של רשת חברתית אשר תאפשר להם ליצור NETWORKING ולהכיר את חבריהם העתידיים ללימודים, בכלים היומיומיים המשמשים אותם: פייסבוק, טוויטר וכדומה". לדברי גרניט "באמצעות הקשר הישיר עם סטודנטים לעתיד כמוהם, יוכלו המועמדים להתרשם ממקור ראשון ממהות חווית הלימודים במסלול האקדמי המכללה למינהל".

סגור