המהפכה כבר מזמן כאן ולכן קורס רשתות חברתיות הוא בהחלט אחד הקורסים המבוקשים בענף. כוחן של הרשתות החברתיות רק עולה עם השנים ולכן מעסיקים רבים פונים לאנשי מקצוע בתחום, על מנת להתקיים ולפרסם את עסקם מעל דפי הרשת הווירטואלית.
מהי רשת חברתית?
Social network היא מבנה חברתי המתקיים באינטרנט ומורכב מקבוצה של אנשיו ו/או חברות וארגונים שיש ביניהם מערכת קשרים בדרגות שונות. כדי לעשות שימוש פרסומי נכון חשוב לבנות אסטרטגיה שיווקית ולחקור את קהל הגולשים הרלוונטי למוצר המפורסם. שימוש ברשת חברתית לקידום עסקים נמצא יעיל ורווחי וזאת הודות למקסימום חשיפה במינימום עלויות. היתרון הבולט של פרסום ברשתות חברתיות הוא שניתן לאמוד ולמדוד הצלחת פרסום/קמפיין בעזרת פניות וכן בעזרת שיתופים ולייקים.
טוויטר היא עוד אפשרות להגיע לקהל יעד והיא מבוססת על כתיבת מסרים קצרים "ציוצים". היצירתיות היא שם המפתח, עם זאת הטוויטר נחשב ככלי עזר ולאו דווקא הכלי המרכזי האידיאלי ליצור מודעות ולפרסם מוצרים ושירותים. מי שיבחר להשתמש גם בכלי זה, יזדקק לכינוי ולעוקבים. העוקבים הם האנשים/הגולשים שמקבלים מכם עדכונים שוטפים והרעיון הוא למשוך כמה שיותר עוקבים אחרי הציוצים שלכם...
הפורומים, גם הם כלי יח"צ נלווה ומטרתם לגרום לגולשים בפורום שלכם לקנות או לצרוך את השרות/המוצר שלכם. ניהול פורום מאפשר לכם לספק תשובות מקצועיות בתחום התמחויותיכם ולהשיב על שאלות הגולשים תוך חשיפת שמכם/שם העסק שלכם. זוהי דרך אידיאלית עבורכם להוכיח ידע ומקצועיות ולהרוויח את לקוחותיכם בהגינות.
מה לומדים?
קורס ניהול רשתות מציע ללומדיו את כל הידע המתבקש על מנת לפרסם באופן יעיל תכנים. בין הנושאים הנלמדים: בניית בלוג, יצירת דפי נחיתה, שימוש בפייסבוק לעומת לינקדאין, העלאת תכני וידאו, מדידת יעילות פרסום, פיתוח אסטרטגיה שיווקית, אתרי שיתוף, סגנונות שיח, תרבות המדיה החברתית, שימוש בגוגל, טוויטר, יוטיוב, פורום, יישום שיטות שיווק, הגדרת יעדים, הקמת פרופיל, קהילות, יצירת אירועים, בחירת ערוצים אידיאלית ועוד.
למי מיועד הקורס ומהם תנאי הקבלה?
למעוניינים להשתלב בעולם השיווק הוויראלי, אנשי שיווק ופרסום, יזמים צעירים, בעלי עסקים, יועצים בתחום השיווק הדיגיטלי וכל מי שהנושא מושך אותו ומעוניין לעסוק בו למחייתו ולהנאתו.
תנאי הקבלה לקורס זה כוללים ידע בסיסי באנגלית (קריאה וכתיבה), יכולות מחשב בסיסיות והכרת המחשב והאינטרנט.
יש עבודה?
יש! בוגרי הקורס משתלבים במעגל העבודה במשרדי פרסום, שיווק ויח"צ, וכן במשרדי מדיה חברתית, מנהלי מדיה חברתית בעסקים וארגונים וכמציעי שירות אטרקטיבי כעצמאים.
מנהל רשת חברתית מתחיל, מרוויח בממוצע 7,000- 9,000 ₪ ולאחר צבירת ניסיון של כחמש שנים יכול להגיע גם לשכר ממוצע של כ- 15,000 ₪.
העולם הווירטואלי צמא לאנשי מקצוע בתחום השיווק והפרסום באינטרנט והעבודה מעניינת ומאתגרת במיוחד.
עיין ברשימת המוסדות האקדמיים בהם תרצה ללמוד. השאר פרטים ונציג המוסד המבוקש ייצור
עמך קשר בהקדם: