מכללת ספיר, הממוקמת בנגב הצפוני, רכשה 24 עמדות שירות עצמי מחברת בלמוט המתמחה בתחום מיכון טכנולוגי ומכונות בנקאיות. העמדות יוצבו ברחבי הקמפוס וישמשו את 8,000 הסטודנטים של המכללה בקבלת מידע מגוון והתחברות לאינטרנט ולכל שירותי הקמפוס (ספרייה, אחסון קבצים, למידה ברשת ועוד) כחלק מהשירות לסטודנט. בין הנושאים שניתן יהיה לקבל לגביהם מידע בעמדות: תוצאות ציונים, מועדי בחינות, הרשמה, מערכת שעות לימודים, הודעות הנהלה ואגודת הסטודנטים, וכיו"ב.
בין היתר המכללה גם רכשה עמדות שישמשו את הסטודנטים להדפסת עבודות במהלך שהותם בקמפוס.
עמדות השירות שפיתחה חברת בלמוט הן עמדות רב שימושיות המיועדות לשירות עצמי ומעוצבות בעיצוב חדיש וידידותי לסביבה ולמשתמש.
נרי יוספסברג, סגן נשיא בלמוט, מציין כי בלמוט שמה דגש רב על פיתוח ממשק משתמש נוח וידידותי בעמדות השירות העצמי. "עמדת שירות עצמי טובה חייבת להיות נוחה וקלה לתפעול שכן הלקוח צריך לעזוב את העמדה תוך מספר שניות, אחרת הוא יתייאש, יאבד סבלנות ולא יחזור שנית".
רימון לוי, מנהל מערך התקשוב של המכללה האקדמית ספיר, מוסר: "רכשנו את עמדות השירות העצמי מתוך רצון לשפר ולשדרג את השירותים שאנו מציעים לסטודנטים שלנו ומתוך רצון לטפח סביבת לימודים נאותה. אנו מקווים כי הסטודנטים יפיקו מהעמדות את המירב והדבר יסייע להם במהלך לימודיהם. בעתיד אני מקווה שנוכל להציג בעמדות גם שירותים נוספים".
פרט למכללת ספיר, בלמוט סיפקה לאחרונה עמדות שירות עצמי גם למכללת נתניה והמכללה האקדמית צפת.