כבר שנים חושבים במכללה האקדמית תל חי איך להגיע לקהלי יעד חדשים, איך לעשות צעדים שונים מיוחדים שיבדילו אותם משאר המכללות בארץ. הפרסום בארץ אליו נחשפים המועמדים הפוטנציאלים הוא ללא כל פרופורציות והמועמדים השונים (וגם תל חי) כבר פיתחו תפיסה סלקטיבית לפרסום ומאמצי שיווק. כמו כן, בתל חי מצליחים להגיע לכל קהלי היעד בנקודות קריטיות בחייהם. סוף בית ספר התיכון, בסוף הצבא ובשלב הקריטי שבו הוא או היא מחליטים שהם הולכים ללמוד. במקום אחד עדיין לא פגשו אותם במכללה בתל חי: בטיול הגדול לאחר הצבא. מקום שהמועמד לא חשוף לפרסומות ובו ההגנה של התפיסה הסלקטיבית נעלם לחלוטין! ולכן השנה החליטו במכללה להגיע למזרח הרחוק ולפגוש את המועמדים במקום הכי לא צפוי, מבחינתם.
"התחלנו בנפאל, מספר גידי קיפניס, מנהל השיווק במכללה, באמצעו מתן חסות על ליל הסדר הגדול בעולם שנערך בבית חב"ד בקטמנדו כ 1500 מטיילים חבשו את הכובע הטיבטי עם הלוגו שלנו".
"במהלך חודש אוגוסט 2008 תלינו מספר שלטי חוצות ברחבי צפון הודו, בניו דלהי, בקאסול ובמקומות נוספים. עמית בירון, סטודנט לפסיכולוגיה נסע במקביל ובימים אלה ממש מסתובב בכל צפון הודו ותולה פוסטרים ב"אינטרנט- קפה" וב"גסט - האוסים" ונפגש עם הסטודנטים הפוטנציאלים המטיילים באזור".
אז אם אנחנו הגענו למזרח אז – "סאב קוץ' מילגה" – הכל אפשרי.