פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
דורין | 16:48  06/02/08
שלום רננה..אני רוצה ללמוד רפואה ולא יודעת לאן לפנות.אני מאוד מבולבלת מכל ה"אופציות".בארץ תנאי הקבלה גבוהים מאוד.רציתי לדעת איך זה עובד באיטליה? ומה האפשרויות הנוספות שיש?
אלעד | 17:12  06/02/08
אהד | 19:54  06/02/08
אני מצטרף לשאלתה של דורין, היכן ניתן לקבל מידע לגבי לימודים במדינות אשר אינן מיוצגות ע"י מכונים מסוימים בארץ- גרמניה, הולנד, שוויץ ויתר מדינות מערב אירופה?
אלעד | 10:44  07/02/08
שלום דורין .. לא מזמן הייתי באותו מצב כמוך ואף שקלתי ללמוד באיטליה ... הבעיה היא שבאיטליה הלימודים מתקיימים בשפה האיטלקית ! גם כך המקצוע קשה ועמוס מה גם שאם אין לך שליטה בשפה האיטלקית זה הרבה יותר קשה... ישנם שיקולים שהם הרבה מעבר כשלומדים בחו"ל ...כפי שציינת בארץ הדרישות קשות ולכן ההמלצה שלי עבורך כפי שאני בחרתי לעשות הוא ללמוד רפואה בשפה האנגלית באודסה אוקראינה... הלימודים יחסית זולים בהרבה ממדינות אחרות בחו"ל המייל שלי [email protected]לשאלות כמו כן ניתן לפנות לנציג של האוניברסיטאות בחול דר ריסליק הוא יוכל להדריכך. בהצלחה
רננה קרן | 09:56  11/02/08
שלום אוהד, בהולנד ובשוויץ וגם בעוד מדינות אחרות באירופה קשה לסטודנטים זרים להתקבל ללימודי רפואה. ללימודים בגרמניה ( רק כך בחשבון שהלימודים הם בגרמנית) אתה יכול ליצור קשר עם יועץ הלימודים דר גונטר בק במייל [email protected] (באנגלית)
רננה קרן | 09:51  11/02/08
שלום דורין, סטודנטים ישראלים לומדים רפואה במדינות כמו הונגריה, סלובקיה, צ'כיה, אוקראינה שם התוכניות הן בינלאומיות ומתנהלות בשפה האנגלית. לגבי איטליה זו גם אפשרות ואפילו זולה יותר מאלו שציינתי רק ששפת הלימוד היא איטלקית. אני מציעה שתפגשי עם נציגי האוניברסיטאות ותבדקי מתאים עבורך http://www.glimudim.co.il/globaleducation/indexResults.asp?countryId=18&facId=12&degId=3 http://www.glimudim.co.il/globaleducation/indexResults.asp?countryId=17&facId=12&degId=3 http://www.glimudim.co.il/globaleducation/indexResults.asp?countryId=26&facId=12&degId=3 http://www.glimudim.co.il/globaleducation/indexResults.asp?countryId=24&facId=12&degId=3
סגור