פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
עמית | 18:24  14/05/08
הי, כולם אומרים שבגרמניה הלימודים הינם חינם. אך בשום אתר לא מדברים על כך. מאיפא מתחילים??
וין | 13:06  16/05/08
הלימודים בגרמניה הכן חינם אך יש בעיה אחת , הלימודים הינם בגרמנית ולא באנגלית דבר שקשה למי שאינו יודע טוב את השפה.
רננה קרן | 10:37  21/05/08
שלום עמית, הלימודים בגרמניה אכן מסובסדים גם לסטודנטים זרים ועולים כ 1000 יורו לשנה. אתה יכול לקבל ייעוץ מד"ר גונטר נציג האוניברסיטאות הגרמניות בארץ במייל [email protected] (באנגלית)
אני גם רוצה ללמוד בגרמניה אבל לא יודעת איפה להתחיל בגלל שאין איזה מקום שאפשר ללכת ולהתייעץ או לדבר על אפשרויות כאלו ואחרות...כאילו פחות מייחצנים את גרמניה בגלל שהיא לא "משתלמת" כי הלימודים בחינם... אם תמצא איזה מקום..אשמח אם תמליץ לי עליו
איילת | 14:24  12/06/08
מה אתם רוצים לדעת?
עדיה | 16:43  18/12/08
אני מחפשת גלריות ללמוד אומנות בברלין, בעיקר ציור ופיסול. רציתי לדעת האם יש כאלה? היכן אפשר למצוא אותן? היכן אני יכולה לברר עליהן, ומה השמות של המוכרות ביותר?
הילה | 14:36  19/06/08
אני לומדת בגרמניה כבר שנתיים רפואה בהיידלברג וכתשובה לשאלה צריך לדעת גרמנית והאוניברסיטאות היותר טובות במערב עולות 1000 יורו לשנה שכר לימוד. למרות זאת אני ממש לא ממליצה ללמוד בגרמניה, היידלברג אמורה להיות אחת האוניברסיטאות הטובות אם לא הכי טובה והיחס פה לסטודנטים זרים הוא פשוט משפיל במיוחד מההנהלה, גם אין למי להתלונן, הפרופסורים לא מתחשבים בסטודנטים זרים ויתר הסטודנטים לא רואים בעין יפה שסטודנטים מחו"ל טופסים מקומות במקצוע שקשה להתקבל אליוץ בנוסף, בגלל שהשכר לימוד נמוך הסיפריות ריקות והשירותים שהאוניברסיטה מציעה מזוויעים, צריך לקנות את הספרים היקרים לבד ואין כמעט קבוצות תרגול וסמינרים והיידלברג היא עוד האוניברסיטה הכי עשירה פה, הלימודים הם לבד בבית מהספר ובנוסף אין פה בכלל מערכת יעוץ והרבה מהתארים לא מוכרים בארץ אז כדאי לבדוק לפני. הלימודים פה היו טעות גדולה מבחינתי ואני מתחרטת על הבחירה, הבעיה שבגלל שזה לא מוכר בארץ אי אפשר לחזור אלא רק בתנאי שעוברים את המבחנים הישראלים בסוף הלימודים
היי.. את האמת עניין אותי שאת לומדת ב היידלבירג כי אני גם לומד פה.
סגור