פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
דנה | 17:51  28/01/07
אני לא בטוחה שזהו המקום הנכון לשאול זאת אבל אני אנסה בכל זאת. אז ככה. האמת היא שאני בת 16. אני לומדת באוניברסיטת בר-אילן לתואר ראשון במדעי החיים בפרוייקט מיוחד המשלב למידה לקראת תואר הראשון עם הלימודים הבית ספריים. לאחרונה החלה משפחתי לשקול מעבר לטורונטו, קנדה. חשבתי עך כך כעל הזדמנות טובה ללמוד בחו"ל והגעתי למסקנה שאכן אין מה להשוות את הרמה של אוניברסיטת ב"א עם אוניברסיטת טורונטו. השאלה שלי היא כזו, מאחר ואיני מודעת לנהלים המקומיים בקנדה, האם יכול להיות קל יותר לעבור לאוניברסיטת טורונטו מאוניברסיטת ב"א מאשר להתקבל מחדש? או שמא ה"מעבר" מחייב גם ככה התקבלות מחדש ואין טעם להמשיך וללמוד בב"א בשלב זה? (ובהתחשב גם בכך שהבנתי כי ביולוגיה זה לא מה שאני רוצה ללמוד). אם יש לך איזושהי עיצה בשבילי או מידע כלשהו בנוגע ללימודים בקנדה והדרישות להם(ציוני בגרות או ציונים פנימיים וכו'), אשמח לשמוע. תודה רבה וערב טוב.
רננה קרן | 11:39  29/01/07
שלום דנה, את צריכה ליצור קשר עם האוניברסיטה ולשאול את המחלקה לרישום האם יכירו לך בלימודים שלמדת בבר אילן. http://www.globale.co.il/globaleducation/institute.asp?countryId=16&facId=9&degId=1&instId=119 על בסיס התשובה תחליטי אם את רוצה להמשיך או להתחיל מחדש לתואר אחר. בהצלחה
סגור