פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
ספקטור אלנה | 03:26  04/03/07
שלום! אני בעלת תואר ראשון במשפטים והנני מעוניינת ללמוד תואר שני במנהל עסקים בחו"ל (רצוי בגרמניה). בהרבה מקומות, אחת הדרישות הינה ניסיון עבודה של שנתיים. השאלות שברצוני לשאול הם: 1. היכן, אם בכלל ניתן להתקבל ללימודי תואר שני במנע"ס ללא ניסיון עבודה? 2. האם קיימת אפשרות ללמוד בגרמניה בשפה האנגלית ואם כן, אז האם הלימודים בגרמניה הם ללא תשלום גם לסטודנטים זרים? אשמח לקבל מענה לשאלותיי. תודה!
רננה קרן | 12:12  04/03/07
שלום אלנה, בד"כ אכן צריך נסיון עבודה אבל אם עשית שרות צבאי גם הוא נחשב. כאן תוכלי למצוא את רשימת האמקומות שניתן ללמוד בהם מינהל עסקים באנגלית faechergruppe=03&lehrbereich=290&sprache=2&abschlhttp://www.daad.de/deutschland/studienangebote/idp/06542.en.html?uss=6&ort=&enter.x=34&enter.y=7 התוכניות הללו עולות כסף בהצלחה
סגור