פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
מותק | 18:29  17/03/07
שלום אני מעוניינת ללמוד מינהל עסקים בהולנד ..מצאתי אוניבריסטה טובה בשם "tilburg" כמו שהבנתי זאת אוניברסיטה ברמה גבוה.. עכשיו..כתוב באתר שלהם ..שהאוניברסיטה היא אוניברסיטת מחקר והם מתמחים בזה.. השאלה שלי היא מה זאת אומרת אוניברסיטת מחקר בתחום עסקים וכלכלה? ואיך אפשר לדעת מהי התחרות על כל מקום..זתמרת סביבות כמה אנשים כל שנה שולחים בקשה להתקבל וכמה מהם מתקבלים?
רננה קרן | 22:33  19/03/07
שלום, אוניברסיטה מחקרית היא אוניברסיטה שהמרצים בה בנוסף למשרת ההוראה שלהם עוסקים גם במחקר. כל מרצה בתחומו. זאת בשונה ממכללות שהמרצים בהן רק מלמדים. בתחום העסקים והכלכלה - הסגל האקדמי חוקר סוגיות ומפרסם מאמרים בכתבי עת. לגבי סיכויי הקבלה - את כקודם כל צריכה לעמוד בתנאי הקבלה, להרשם ולחכות... אני ממליצה להרשם לכמה אוניברסיטאות כדי להגדיל את סיכויי הקבלה. מקווה שעזרתי, בהצלחה
סגור