פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
היי. מזה חודש כבר אני חורש על האינטרנט וניגש לכל מוסד אפשרי העוזר לישראליים ללימודים בחו"ל כגון קמספוס והמרכז הישראלי ללימודים בחו"ל ועוד.. אני מעוניין ללמוד אנימצית ממוחשבת דבר שבקלות ניתן למצוא לו בארץ מוסדות מאוד מכובדות כגון קמרה אובסקורה ,מכללת סלע ,חשיפה וכן הלאה.. אבל בגלל שאני נחוש ללמוד זאת בחו"ל (יותר בשביל החוויה ובכוונה לעבוד בחו"ל ולא בהכרח בגלל הרמה) התחלתי לבדוק מוסדות. וממה שמצאתי זה שהמוסדות הכי טובות או בכלל מוכרות הם יקרות ברמות שאני לא מסוגל להרשות לעצמי שבהן נכלל אנגליה כמובן ארה"ב , אוסטרליה , קנדה שהמחירים נעו לבין 60000-40000 לשנה לימודים. כן יקר ללמוד את המקצוע הזה בחו"ל. בכל אופן אחרי ששללתי את האפשרויות האלו התחלתי לחפש בארצות מוסדות יותר נורמלים במחירים. כמו הולנד, גרמניה, אוסטריה איטליה ועוד.. אבל זה מסובך מאודדד. זה ממש ממש לימצוע מחט בערמה של שחט זה. עוד אוסיף שזה תחום מאוד שכיח. הכוונה שיש מעט מאוד ידע בנושא הזה לגבי ח"ול מה שעושה זאת מאוד קשה. כל מה שאני מבקש לדעת אם יש איזה שהוא גוף, מוסד או אתר משהו מישהו שיכול לעשות לי סדר בבלגן. עוד מעט מתחילים הסמסטרים להיפתח בארץ ואני חייב לדעת בזריזות מה לעשות ואני לא מאמין שבגלל שלא מצאתי באינטרנט מה שאני מחפש זה לא קיים. אני גם ישמח יש לכם איזה שהיא כל עצה בנושא תודה רבה :)
שלום לירן, לימודי האנימציה מתקיימים בד"כ במוסדות פרטיים ששם שכר הלימוד יקר יחסית. וגם אם יש אותם באוניברסיטאת במדינות שציינת שכר הלימוד לזרים עומד על הסכומים שציינת. מצטערת אבל אני לא מכירה אופציות במחיר זול יותר.
לירן | 19:16  01/09/10
כן.. כנראה מה שנשאר לי זה ארץ ישראל. תודה רבה לך על העזרה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור