פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
בוגרת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים בהצטיינות, מבקשת לברר על אפשרויות לתואר שני ביחב"ל בארה"ב, רצוי בלוס אנג'לס. מעוניינת בהכוונה ראשונית. תודה.
שלום גפן, בשלב ראשון צריך להתחיל לברר לגבי מוסדות לימוד שבהם ניתן ללמוד תואר ב יחב"ל באיזור שאת רוצה, בקליפורניה יש מספר מאוד גדול של אוניברסיטאות מרמה מאוד גבוה. מבחינת התואר אפשר לבדוק אפשרויות של התואר MA או MBA בתחום של יחב"ל, אם את רוצה להגיש מועמדות לשנת לימודים 2011 זה מאוד לחוץ כי הרשמה בדרך כלל עד סביבות דצמבר 2010 או ינואר 2011, כמובן תתחילי לברר לגבי הבחינות קבלה בהתאם לדרישות של האוניברסיטה, קודם כל על המבחן ידע באנגלית TOEFL, על המבחנים פסיכוטכניים GRE או GMAT, וצריך להתחיל לחשוב על בניית האפליקיישן שלך, לחשוב על ממליצים וכו', בשביל יעוץ והכוונה בנושא זה את יכולה לפנות גם טלפונית לאחד מיועצי לימודים בחו"ל בבית הספר שלנו. בהצלה צוות ביה"ס האמריקאי.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור