פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
ג | 11:36  26/09/10
רציתי לשאול, אני חושבת ללכת לכיוון של עיצוב אופנה אבל אמא שלי אומרת שאם אני לא בחמישה אחוזים של המעצבים הכי מוכשרים בעולם אני אגור ברחוב בסוף... אני נורא רוצה ללמוד עיצוב אופנה ולעבוד כמעצבת אופנה אבל אני לא רוצה לחיות מן היד אל הפה... מישהו יכול להגיד לי מה באמת נכון לגבי המקצוע הזה, מישהו שלמד, שעובד שמבין בזה? תודה.
ארז | 16:24  06/10/10
לשאלתך ,כמעט בכל המקצועות בעולם אפשר לחיות מהיד לפה כך שאם את חלשה עד בינונית ברמתך לא משנה מה תלמדי זה יהיה מצבך. באחוזים יש יותר מחמישה אחוזים מעצבים שמרוויחים כסף,והמון. כמובן שזה לא תלוי רק בכך שאת מוכשרת אלא בעוד המון גורמים.אם את אוהבת את תחום האופנה ואת חושבת שאנשים יאהבו את מה שתעשי אז שווה לך לנסות ,חיים רק פעם אחת ! תכנסי לאתר של מרנגוני זה אולי ייתן לך חשק. בהצלחה ארז
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור