פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
ניר | 18:13  03/06/11
אני מתעניין בלימודי רפואה בחו"ל ואני מחפש תוכנית 4 שנתית באנגלית - כמו שיש בישראל (הכוונה לתנאי הקבלה שיהיו כמו בישראל). יש לי כמה שאלות: 1) האם מישהו מכיר אוניברסיטה בחו"ל שיש לה תוכנית 4 שנתית שתנאי הקבלה שלה לפקולטה לרפואה דומה לתנאי הקבלה לפקולטה לרפואה שבישראל, כלומר: תואר ראשון שלא מתחום המדעים + קורסי הליבה כפי הנדרשים בארץ לצורך קבלה לרפואה (כגון: ביוכימיה, מיקרוביולוגיה, פיזיולוגיה וכו')? 2) היכן ניתן למצוא רשימה של אוניברסיטאות בחו"ל שיש להם תוכנית 4 שנתית באנגלית?
רננה קרן | 10:15  19/06/11
שלום ניר, איזה תואר ראשון יש לך? יש את התוכנית בקפריסין שלא דורשת תואר ראשון במדעים www.nicosia.sgul.ac.cy אתה יכול גם לפנות לנציגויות האוניברסיטאות מחו"ל ולבדוק איתם במה האוניברסיטה תכיר http://www.glimudim.co.il/globaleducation/item.asp?catId=70&itemId=228&isGuide=1
ניר | 23:04  19/06/11
בקפריסין בדקתי ומאוד!!! יקר!!! מהלינק ששלחת לי אני מבין שרק בפולין יש תוכנית 4 שנתית ורק למי שיש תואר ראשון במדעים. האם יש לך רעיון לאופציות נוספות. למשל: אוני' ת"א מסתפקים בכל תואר גם מתחום מדעי הרוח והחברה ובלבד שיהיו למועמד גם את קורסי הליבה, האם מכירה אוניברסיטה שיש לה תנאי קבלה דומים לאלו של ת"א? (תוכנית לימוד באנגלית כמובן). תודה על התשובה.
לא אני לא מכירה. אבל מציעה לך בכל זאת לפנות לנציגים יכול להיות שיכירו לך בקורסים. איזה תואר יש לך?
ניר | 16:01  20/06/11
משפטים. פניתי, נציגים בארץ לא יכלו לעזור. תודה על העזרה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור