פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורן | 09:56  06/11/07
שלום אני מתכנן להתחיל ללמוד בשנת הלימודים הבאה 2008/09 לימודי ראיית חשבון אז כמה שאלות: 1. האם כדאי לי ללמוד במשך השנה החופשית שיש לי עד הלימודים הנהלת חשבונות כדי להתחיל לרכוש נסיון במקצוע ולנסות להשתלב בעבודה במשרד רואי חשבון כלשהו כשאני אהיה סטודנט(לא אכפת לי לעבוד אפילו בחינם , העיקר לרכוש נסיון כלשהו) האם אתה ממליץ על צעד כזה? האם אוכל להשתלב בעבודה? האם אתה ממליץ על אפשרות אחרת? 2. מהי האוניברסיטה הכי נחשבת בתחום ראיית חשבון? 3. איזה לימודים כדאי לשלב עם חשבונאות(כלכלה,מינהל עסקים...)? תודה מראש על כל עזרה!!!
רו"ח איל שרבי | 16:05  06/11/07
הנה"ח זה לא ראיית חשבון. זה אולי יתן לך קצת יתרון בתחילת הדרך, לא יותר, לכן אני סבור שכדאי שתעבוד ותחסוך בשנה הזו. אם החלטת לקבל קצת יתרון בתחילת הדרך אז צפה קצת בעיה כוון שקשה למצוא עבודה בלי נסיון קודם וזה עלול לקחת זמן ואולי אפילו עד תחילת לימודי ראיית החשבון שלך. אני ממליץ,ללמוד דברים שמעניינים אותך כדי לשמור על "טריות" החשיבה , לעבוד כדי לחסוך לימים שתזדקק לכסף בלימודים (יש הרבה חופשות לבחינות וכד') . 2. מהי האוניברסיטה הכי נחשבת בתחום ראיית חשבון? לצערי אני לא יכול להמליץ... 3. איזה לימודים כדאי לשלב עם חשבונאות(כלכלה,מינהל עסקים...)? תודה מראש על כל עזרה!!! לדעתי, מערכות מידע, ניתוח מערכות מידע. אבל חשוב שאתה שההתמחות הזו תהיה קרובה ללבך, מה שמעניין אותי לא בהכרח מעניין אותך מה שמבוקש היום לא בהכרח יהיה מבוקש מחר (למרות שלדעתי מערכות מידע זה הדבר הבא)
סגור