פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
האם הסמכה הכפולה מעלה באופן מהותי את השכר החודשי, כמו כן איזה תחום עיסוק עיקרי מכוון לשכר גבוה יותר, אבקש הערכה גסה בלבד, אני מודע לכך שהדבר נתון לשינויים....
דן אלנתן | 20:53  30/12/06
בשיחה עם שותף מנהל באחד המשרדים הגדולים, נאמר כי בעל הסמכה כפולה יכול לקבל משכורת התחלתית הגבוהה בכ- 20% מרו"ח. כמובן שזו הערכה גסה והצמיחה בשכר מותנית בערך המוסף של אותו עובד. בהצלחה.
אלעד דן | 10:11  31/12/06
רו"ח אפי לבקוביץ | 09:18  03/01/07
הסמכה כפולה מעלה את יכולתו התיאורטית של העובד לעסוק במספר תחומים בו זמנית. כך לדוגמה מי שיעסוק ביעוץ מיסים במחלקות מיסים של משרדי רואי חשבון והוא בעל רקע אקדמי משפטי, ודאי יהיה לו קל לתת את דעתו לבעיות משפטיות שקשורות בסוגיית המס. אי לכך עובדים שכאלו ודאי יותר רצויים בדרך כלל ויקל עליהם למצוא עבודה ולקבל שכר גבוה יותר.
סגור