פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מעוניין ללמוד ראיית חשבון / כלכלה בשנה הבאה. רציתי לדעת מה עומק המתמטיקה הנלמדת בשני החוגים. ממה שקראתי התחלתי לחשוש שלא אוהב את העניין. עשיתי בגרות 5 יח' במתמטיקה וקיבלתי 85 אבל לא כ"כ אהבתי את כל הנושאים המסובכים (כמו כולם בערך...). פתרון השאלה הזו תכריע סופית באיזה חוג אלמד בשנה הבאה. בנוסף, אשמח להמלצות (מכולם) לגבי מוסדות הלימוד המתמחים בשני החוגים הנ"ל. אשמח לעזרת כולם, יאיר
יעל | 11:40  03/12/07
עצתי, אין מנוס , בשביל לדעת אם מעניין אותך כלכלה פתח ספר של האוני' הפתוחה בנושא מבוא לכלכלה /מיקרו/ מאקרו. מה שיש בספר זה מה שלומדים באוני'. נ.ב יש גם ספרים בחשבונאות אבל זה קצת אחרת בפועל..
יאיר | 17:37  04/12/07
שאני מוטרד יותר מהפן המתמטי של המקצועות. בסה"כ אני מתעניין בכלכלה על תחומיה השונים. אשמח לעצתך
דודו | 22:13  04/12/07
בכלכלה יש הרבה צורך במתמטיקה גם בסטטיסטיקה ומתמטיקה וגם בקורסים כלכלים ובכולם מתטיקה ברמה גבוהה. במידה ותבחר ללמוד חשבונאות עם תואר שאינו כלכלה אז תחוייב בקורסים הרבה יותר בסיסים בסטטיסטיקה ובמתמטיקה (אני מדבר עם ניסיון לכאן ולכאן)
יעל | 20:10  07/12/07
היי, אני לא ידעתי מה לבחור כלכלה או חשבונאות והלכתי על חשבונאות... מאוד משעמם. רציתי לשאול האם בוגר כלכלה מבין בתמחיר וניתוח דוחות כספיים? דבר הנחוץ בימינו. רק בגלל זה הלכתי על חשבונאות... אבל נראה לי שזו טעות? אני מבולבלת ולא יודעת למה אומרים שכלכלה זה רק תאוריה ולא נותן כלום.. איך לימודי כלכלה? נ.ב האם כדאי ללמוד כלכלה תואר שני? או שזה ממש קשה?
טובה, הקריה האקדמית | 11:08  10/12/07
עומק המתמטיקה הוא אכן ברמה של 5 יחידות. אנחנו בקריה האקדמית אונו מלמדים התמחות בראיית חשבון ולא בכלכלה. צריך לקחת בחשבון שהשנה הראשונה במנהל עסקים היא שנה מאוד ריאלית ואדם שאינו כזו, יקשה עליו לשרוד בשנה זו. ההתמחות בחשבונאות מן הסתם גם היא ריאלית מאוד, ונחשבת כהתמחות הקשה ביותר במנהל עסקים. לימודי מנהל עסקים בהתמחות חשבונאות אורכת 4 שנים (3 שנים מנהל עסקים+שנת השלמה בראיית חשבון אשר במהלכה אפשר להתחיל את הסטאז' אשר אורך שנתיים). שיהיה בהצלחה! טובה, הקריה האקדמית אונו
יאיר | 15:00  14/12/07
האם יש שוני ברמות המתמטיקה בין מנהע"ס, כלכלה וראיית חשבון (בלי קשר להתמחות)? באיזה חוג הרמה הגבוהה ביותר ואיזו הנמוכה ביותר? אני מאוד חושש ממתמטיקה מסובכת ומייגעת שתהרוס לי את הכיף (ואולי גם את התואר בסופו של דבר...)
רונן | 08:03  08/02/08
הי יאיר אני רו"ח, בוגר חשבונאות וכלכלה מאוניברסיטה עברית. המתמטיקה בשני המקצועות היא לא ברמה גבוהה בכלל ואם קבלת 85 בבגרות לא תהיה לך בעיה להתמודד מכיון שיש לך יכולת. בחשבונאות המתמטיקה היא ברמה של משוואה בשני נעלמים ובכלכלה יש חשבון דפרנציאלי ואינטגרלי לא מסובך (אין טריגו, גאומטריה וכו...)
סגור