פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הנני מתכננת ללמוד במכללת רמת תואר משולב שלאחר כשנה אעבור 5 בחינות מועצה ואוכל לצאת לשנתיים סטאז'. שאלתי היא האם באמת ניתן לעשות זאת או שהסטא'ז לא יחשב מאחר ואני עדיין אהיה בתהליכים של לימודי תואר ראשון,וכמו כן שאלה נוספת היא האם כדאי לעשות מסלול מסוג זה.
רו"ח איל שרבי | 17:00  01/01/08
לא רשמת אילו מבחנים תעבור, אבל ישנם מבחני מועצה מסוימים שאם תעבור אותם (במסלול לא אקדמי - מבחנים חיצוניים) תוכל להתחיל סטאז'. אני מייעץ לך לפנות למוסד בו אתה לומד כדי לקבל פרטים. כדאי או לא כדאי זה עניין אישי ואם המסלול מתאים לך.
אבי | 23:49  07/09/08
המסלול בעייתי , זה גימיק שיווקי מטופש של הפתוחה , הם טוענים שתתחילי סטאז' אחרי 5 בחינות , וזה אמנם נכון , הבעיה היא שישנם 15 בחינות , נניח נפטרת מהסטאז' , זה לא המכשול שעומד בפנייך , הבעיה היא הלימודים והמבחנים , את תצטרכי לעמוד בהצלחה בכל המבחנים ללא יוצא מן הכלל , וזה לא קורה בד"כ , ככה שבפועל המסלול הזה מעכב אותך ברשיון , מי שנכשל בבחינות מועצה ממתין חצי שנה ! במכללות ואוני' שלא במסלול הזה יש לך 2 מועדים ולעיתים מועד ג...
סגור