פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הילה | 18:08  22/12/07
אני לומדת באוניברסיטה הפתוחה במסלול חשבונאות וכלכלה. אני עדיין בשנה ראשונה לאחר 4 קורסים. אני מעוניינת לעבור לאת"א בכדי להשלים את התואר במסלול חשבונאות ובסופו של דבר מטרתי להתמקצע בראיית חשבון. אני יודעת שישנו את מסלול אפיק המעבר לאת"א , אך למסלול כלכלה, לא חשבונאות. רציתי לדעת אם יש בפניי עוד אפשרויות מלבד קבלה באמצעות פסיכו' ובגרות ומלבד אפיק מעבר לכלכלה.
בלה בלה | 09:52  24/12/07
בעקרון יש לימודים לרו"ח לאחר תואר לא משנה התחום אבל ממוצע מסויים ופסכו' כך זה בת"א. יש גם תוכנית הסבה בבר אילן תנסי לברר שם מה הדרישות.
רו"ח איל שרבי | 17:02  01/01/08
ישנם מוסדות שמאפשרים לך לגשת אך ורק למבחני המועצה (לא מסלול אקדמי), לצערי אני לא יכול להמליץ אבל עשי את הברור. קחי בחשבון שיש בזה הרבה חסרונות. אגב, ישנם מוסדות שמקבוצת גיל מסוימת מקלים (לא רשמת את גילך, לכן עשי גם כאן ברור).
סגור