פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מורן | 12:28  03/01/08
אני לקראת סיום תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית והחלטתי לקחת למודי השלמה לראיית חשבון בבר אילן במסגרת "תוכנית שהרבני". רציתי לדעת אם במשרדים הגדולים יעדיפו סטודנטים שעשו ממש תואר בחשבונאות וכלכלה או שאין הבדל בין מסיים תוכנית ההשלמה לבעל תואר בחשבונאות?
קרן | 13:07  04/01/08
היי, קודם כל את בעצם תלמדי את מה שלומדים בכלכלה+ חשבונאות. לך יש כבר את הכלכלה ובטח למדת מורחב ועכשיו את עושה עושה עוד חוג ומשלימה גם חשבונאות. כך שיש לך בדיוק את אותו ידע אם לא מעבר שנית לא כל הסטודנטים בחשבונאות למדו את זה עם כלכלה יש כאלו שששילבו משפטים, מוסיקה וכו'.. כאמור זו תוכנית דו חוגית ולכן אפשר לצרף ךחשבונאות איזה חוג שתרצי. שאלה לי, למה את רוצה ללמוד חשבונאות ולא תואר שני למשל בכלכלה? והאם יש עבודה עם תואר ראשון בכלכלה? אני פשוט מתלבטת בין כלכלה, ניהול וחשבונאות.
רו"ח איל שרבי | 14:41  07/01/08
אינני יודע לענות לך בוודאות, אני סבור שאם ציוניך טובים ואתה עושה רושם טוב בראיונות לא נראה לי שלא תצליח. בהצלחה!!
סגור