פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיגל | 10:49  21/01/08
סטודנטים יקרים, אין לכם זמן להגיש עבודות למה שלא תרכשו אותם און לין בקליק אחד סמארטר מאפשר לקנות ולמכור עבודות אקדמיות, מחקרי שוק ומאמרים במגוון רב של תחומים. כדי להגדיל את הכנסותיך מהאתר, אפשר להמליץ לחברים נוספים ולקבל 30% מהכנסותיהם ממכירת עבודות ובנוסף אחוזים מהכנסות החברים שלהם ומהחברים של החברים שלהם וכו' - עד 4 רמות של חברים !!! כמו כן, האתר מכיל עבודות איכותיות רבות שניתן להיעזר בהן לכתיבת העבודות שלך וכן, לוחות של נותני שרות המיועד לסטודנטים. ההצטרפות היא חינם ולוקחת פחות מדקה. לצפייה והרשמה לאתר: www.smarter.co.il/?Reffer=48074 "הדברים הטובים והיפים ביותר בעולם אינם נראים או נשמעים. אפשר להרגיש אותם רק דרך הלב".....(הלן קלר)
סגור