פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורן | 09:51  30/01/08
אני לומד בערך שנה עדיין לא מצליח בגלל חשבונאות לעבור לסימסטר בי. בפעם הראשונה הרגשתי שאני לא מספיק מוכן לעשות מבחן ביסודות חשבונאות וכדי לא לקבל ציון מתחת ל30 החלטתי לא לגשת ושאר בקורס חוזר בחשבונאות. לקראת הבחינה היתי 3 שבועות בחופש ולמדתי 10 שעות כול יום רק חשבונאות. במבחן סופי קילתי ציון 65 ואך שניגשתי למבחני מועצה 80% של תרגילים לא הצלחתי לפתור קיבלתי ציון מתחת 25 ועכשין אני סגור לשנה ולא יכול לגשת שנה שלמה. האם יש פה מישהו שיכול להתייעץ האם שווה להשאר עוד שנה ולחכות או להחליף מקצוע אחר כי אף אחד לא בטוח שלא יקרה מצב כזה שוב בבחינה. שחוב להדגיש שאני מאוד משקיע תירגול ושיעורי בית בחשבונאות אבל אך שהגעתי למבחן לא הצלחתי לפתור תרגילים.
רו"ח איל שרבי | 12:29  30/01/08
אני לא חושב שאף אחד יכול לדעת אם אתה מתאים או לא מלבד אתה. עליך לעשות חושבים עם עצמך ולחשוב האם השקעת את כל כולך, הם הציון הושג (במיוחד אם זה כישלון) במאמץ. אם אתה רואה שאכן אתה בתחילת הדרך ואתה משקיע הרבה ולא מגיע לתוצאות, יתכן ובאמת זהו לא המקצוע המתאים לך ואולי יהיה לך נוח ומוצלח יותר בתחום אחר.
סגור