פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אהלן, אני לומד משפטים-חשבונאות באחת האוניברסטאות. אני מתלבט אם להתחיל סטז' בחשבונאות או במשפטים. לבט זה מעורר מספר שאלות: א- כמה זמן סטז' צוברים במהלך שנה ד'? ב- אם אגיע להתמחות בחשבונאות לאחר שאהיה כבר עו"ד, האם הדבר משתקף במשכורת ואם כן באיזו מידה? (מתמחה בbig4) ג- האם רוב בוגרי המחלקות הכלכליות נשארים בארגון? ד- האם שווה להתמחות בגופים סטטוטוריים (רשות המיסים, רשות ני"ע), האם בגופים אלו אפשר לשלב את הסטז'? תודה רבה.
רו"ח איל שרבי | 13:55  04/02/08
לגבי שאלה א'- לא הבנתי את השאלה? הצבירה היא בהתאם לזמן שאתה עובד בחברה. לגבי שאלה ב'- לא תמיד, השאלה לאיזה משרה איזה משרד וכד'. לגבי שאלה ג'- אין לי נתונים לגבי זה לצערי. לגבי שאלה ד'- לא בכל גוף זה ניתן או נחשב כל פרק הזמן. שאלת הכדאיות תלויה במה שאתה מעוניין לעשות בעתיד, מה נטיות הלב שלך. אם תפרט יותר אצליח לענות לך תשובה מדויקת יותר.
סגור