פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רו"ח אפי לבקוביץ כתב בתשובתו לאחד מבאי הפורום : "הסמכה כפולה מעלה את יכולתו התיאורטית של העובד לעסוק במספר תחומים בו זמנית. כך לדוגמה מי שיעסוק ביעוץ מיסים במחלקות מיסים של משרדי רואי חשבון והוא בעל רקע אקדמי משפטי, ודאי יהיה לו קל לתת את דעתו לבעיות משפטיות שקשורות בסוגיית המס. אי לכך עובדים שכאלו ודאי יותר רצויים בדרך כלל ויקל עליהם למצוא עבודה ולקבל שכר גבוה יותר." אני בעל תואר ראשון במשפטים ובקרוב עו"ד, בכוונתי להתחיל את התואר בחשבונאות בקרוב ולבסוף לקבל את ההסמכה כרו"ח. אני מעוניין להשתלב במחלקות המיסים ובכך בעצם לשלב בין שתי ההסמכות - מה שכרם של מתמחים בענף זה ומה שכרו של יועץ מס במשרד רו"ח בעל הסמכה כפולה - האם יש לכם הערכת שכר (גם אם גסה) בתחומים אילו?
דן אלנתן | 10:10  17/01/07
לצערי אין לי תשובה מדוייקת מה עוד שיש יותר מדי משתנים שאינם ידועים כיום: מה יהיה הביקוש בשוק, מה יהיו הציונים שלך, וכולי. אל תשכח שחוזים הם אישיים בסה"כ, אין טבלת שכר הסתדרותית. נכון להיום, יש פרמיה במשרדים על השילוב. בשלב ראשון הפרמיה היא בסביבות 20% שזה משהו כמו 1000 ש"ח על שכר מתמחה ממוצע של 5000, ובהמשך זה כבר תלוי בך וביכולות ובעיקר המוטיבציה שלך. בהצלחה!
אלעד | 16:51  14/02/07
סגור