פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אור | 19:31  15/02/08
שלום, אני בוגר תואר ראשון בתחום שלא קשור לפיננסים. החלטתי לעשות הסבה ולהירשם למסלול "חשבונאות לאחר תואר". הבנתי שאני מאוד אוהב להתעסק עם דברים מתחום הפיננסים, כמו דו"חות , מספרים, ניתוחים סטטיסטיים וכן שוק ההון. אני מתלבט מה לעשות, כיוון שאני מפחד שהעניין שאין לי תואר פיננסי עלול להיות בעוכרי. האם השלמה לראיית חשבון + התמחות וקבלת הרישיון תאפשר להגיע לתפקידים הללו ויש סיכוי טוב לכך? או שעלי גם להשלים תואר ראשון בכלכלה כדי לשפר את הסיכויים?
רו"ח איל שרבי | 12:20  18/02/08
אני חושב שברגע שיש לך את רשיון רו"ח, ואתה צובר נסיון במשרד לא תהיה בעיה. מה גם שבחשבונאות יש נישות שאינן פיננסיות לגמרי, לכן אם תשלח לי קצת יותר פרטים אנסה לעזור לך יותר.
סגור