פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אבישי | 13:32  24/02/08
שלום, אני בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטה בארה"ב. הייתי רוצה לעבוד כאנליסט ולהתמחות בניתוח דוחות כספיים עפ"י שיטת ה-IFRS. עד עתה לא מצאתי שום מוסד אקדמי שמלמד לקראת תואר שני בחשבונאות. האם ידוע לך על אחד כזה? אם לא, מה היית ממליץ, לקחת מספר קורסים בחשבונאות, או ללמוד באוניברסיטה ONLINE מאנגליה לתואר שני בחשבונאות? האם כדאי עדיין ללמוד את החשבונאות עפ"י GAAP או שזה יהיה בזבוז זמן? תודה על כל התשובות.
רו"ח איל שרבי | 14:32  25/02/08
אינני מכיר מוסד שמעניק תואר שני בחשבונאות. ישנם קורסים ייעודיים ל-IFRS בלשכת רואי החשבון, תוכל להתעניין שם בנושאים הרלוונטיים לגביך. לגבי ה-GAAP - השאלה במה נראה לך שתעסוק? בשוק האמריקאי או האירופאי? בהתאם לזה תחליט (או שתלמד את שניהם...)
סגור